Hörmətli Müştərilər,
Biz, bizimlə əməkdaşlıq etmək arzusunda olan müştərilərimizi salamlayırıq, onların əsaslı iddia vəya məmnunluq ifadə edən hər fikirini qiymətləndiririk.
Müştərilərimizin fikirlərini təhlil edib və onların tələblərini təmin edərək, Biz davamlı olaraq xidmət keyfiyyətini yüksəltmək üçün çalışırıq.
Toyota dəyərlərinin ən əhəmiyyətlisi Müştəri məmnuniyyətidir. Məqsədimiz Müştərinin, hər şeydən əvvəl isə onun təbəssümünü qazandıracaq məhsul və xidmətlərin təqdim edilməsindən ibarətdir. Buna əsaslanaraq, biz ümid edirik ki ətraf mühit, təhlükəsizlik və keyfiyyət baxımından üstün xüsusiyyətli maşınlar təklif etməklə yanaşı, əlverişli qiymətlərlə, yüksək idarəetmə keyfiyyətinə sahib olan, daxili cazibədarlığı ilə seçilən avtomobillər təklif etməkdir. Müştəri ilə iş təcrübəsinə əsaslanaraq, biz əmin edə bilər ki, avtomobil sahibləri hər mərhələdə avtomobillərindən, yəni, istismar müddətinin ilk günündən son gününə qədər məmnun qala bilmələri üçün təminat veririk.
Biz mümkün olan ən yaxşı şəkildə Sizə xidmət etmək üçün müştərilərimizin dəyərli rəy və düşüncələrindən istifadə edirik.
“Toyota Caucasus LLC” – nin Müştəri xidmətləri departamentinə (Toyotanın regionda rəsmi distribütoru) müraciət edərək Siz hər hansı bir sualınızı ünvanlandıra, o cümlədən avtomobilinizlə və onun satışı və ya servis keyfiyyəti ilə bağlı fikirlərinizi bildirə bilərsiniz.
Müştəri xidmətləri üzrə Menecerimizlə əlaqə saxlamaq üçün +995 32 2 72 00 45/46 (Dax: 107) nömrəsinə zəng edin və/və ya aşağıdakı anketi doldurun:
With the spirit of “Start Your Impossible” we can go “Beyond Zero”!
Koji Matsuno
President
Toyota Caucasus LLC